Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Και σιγά σιγά μεγάλωσε !

Και τώρα μαγαλώσαμε πολύ .......
Εκδρομή στη Φιλιππούπολη, Χριστούγεννα του 2009


Το 20ο5 στη Λευκάδα ...






३ χρονών στην Καρυά της Λευκάδας








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου