Το δικό μου ιστολόγιο ...

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Και σιγά σιγά μεγάλωσε !

Και τώρα μαγαλώσαμε πολύ .......
Εκδρομή στη Φιλιππούπολη, Χριστούγεννα του 2009


Το 20ο5 στη Λευκάδα ...






३ χρονών στην Καρυά της Λευκάδας








Αναρτήθηκε από NiColas στις 3:59 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Η Αλικούλα …


Κάποτε ήταν μικρούλα ...

Αναρτήθηκε από NiColas στις 3:49 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Αλικάκη, Αλίκη, Αλικούλα, τερατάκι
Νεότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2014 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
  • ▼  2010 (2)
    • ▼  Ιουλίου (2)
      • Και σιγά σιγά μεγάλωσε !
      • Η Αλικούλα …

Πληροφορίες

NiColas
Προβολή πλήρους προφίλ
Θέμα Απλό. Εικόνες θέματος από luoman. Από το Blogger.